BK-3 został stworzony z myślą o tworzeniu własnych podkładów muzycznych i aranży. Zapis gotowych projektów do pamięci flash USB w formacie Audio (WAV) gwarantuje doskonałą jakość.
CHARAKTERYSTYKA:
Komfortowy, intuicyjny interfejs,
Kompatybilny z rytmami instrumentów Roland serii BK, E, G, VA,
Odtwarzanie i zapis w formatach SMF, MP3, WAV na opcjonalną pamięć flash USB,
Wbudowany system bezprzewodowy do komunikacji z iPadem, iPhonem (wymagany nadajnik USB Roland WNA1100-RL - sprzedawany oddzielnie),
Klawiatura dynamiczna, 61 klawiszy,
851 barw, 53 zestawy perkusyjne,
250 rytmów,
Efekty Reverb i Chorus.
SPECYFIKACJA:
KLAWIATURA
Klawiatura: 61 klawiszy dynamicznych,
Tryby klawiatury: Whole, Split, Dual.
BRZMIENIA
Polifonia: 128 głosów (kompatybilne formaty GM2/GS/XG lite),
Barwy: 851 barw, 53 zestawy perkusyjne,
Transpozycja: -6 do +5 w półtonach (dla danych Audio/MIDI),
Tempo: 20 do 250 BMP dla formatów SMF oraz 75 do 125 % dla formatu MP3 i WAV.
Cała oferta produktowa znajdująca się na stronie hurtowniamuzyczna.pl podlega gwarancji sprzedawcy, która wynosi 24 miesiące.
W tym okresie obowiązuje również usługa door-to-door.
Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są również gwarancją producenta lub dystrybutora.
Każda naprawa w ramach usługi door-to-door realizowana jest przez autoryzowane punkty serwisowe.
W przypadku usterki prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego
lub kontakt mailowy pod magnus@hurtowniamuzyczna.pl w celu ustalenia terminu i adresu odbioru
- wówczas zostanie nadany kurier, który dostarczy przesyłkę bezpośrednio ze wskazanego adresu do
serwisu na nasz koszt.
30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 105 - Galeria Solvay Park (I piętro)
+48 12 654 11 14
pon-pt 9:00 - 17:00 sob 10:00 - 14:00
Sklep Muzyczny Sopran - Brak
22-400 Zamość, ul. Piłsudskiego 53
+48 84 639 08 01
pon-pt 9:00 - 17:00 sob 10:00 - 14:00
Magazyn wysyłkowy - Brak
Procedura zgłaszania Nielegalnych Treści i działania zgodnie z art. 16 Aktu o Usługach Cyfrowych:
Na adres poczty elektronicznej magnus@hurtowniamuzyczna.pl dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Nielegalne Treści.
Zgłoszenie powinno być wystarczająco precyzyjne i odpowiednio uzasadnione. W tym celu Usługodawca umożliwia i ułatwia dokonywanie na podany wyżej adres poczty elektronicznej zgłoszeń zawierających wszystkie poniższe elementy: (1) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że zgłaszane informacje stanowią Nielegalne Treści; (2) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych Treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi; (3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; oraz (4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
Zgłoszenie, o którym mowa powyżej, uznaje się za dające podstawę do uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości do celów art. 6 Aktu o Usługach Cyfrowych w odniesieniu do informacji, której dotyczy, jeżeli umożliwia Usługodawcy działającemu z należytą starannością stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.
Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Usługodawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa poprzednim punkcie.