Niepotwierdzona zakupem
Ocena: /5
DPA 4011C mikrofon pojemnościowy
Opis produktu
Pełna modułowość:
Trzy nowe preampy z wymiennymi kapsułami.
Każda Referencyjna Standardowa kapsuła może być połączona z trzema nowymi przedwzmacniaczami zapewniając wspaniałą jakość sygnału pozbawioną szumów.
Zaprojektowana nowa elektronika - zakres dynamiki do 120 dB.
Nowa konstrukcja elektroniki jest zoptymalizowana dla kapsuł jak i dla połączeń, które umożliwiają podpięcie kabla o długości 100 metrów. Nowa elektronika umożliwia uzyskać jeszcze lepsze osiągi dla każdej wstępnie spolaryzowanej, pojemnościowej kapsuły:
CMRR.
W układzie elektronicznym CMMR (RF rejection) jest pomiędzy >60 dB i >40 dB. Inżynierowie z DPA, by polepszyć wyniki mogli dodać transformator do obwodu, ale zdecydowali nie poświęcać jakości dźwięku dla lepszych osiągów CMRR.
Najlepsza odpowiedź poza osią [off-axis] ze wszystkich mikrofonów.
W kardioidalnych mikrofonach jedyną różnicą w odpowiedzi poza osią [off axis], powinna być mniejsza czułość, a odpowiedź częstotliwościowa powinna być jak najbardziej liniowa. I to właśnie udało się osiągnąć firmie DPA - co jest nie lada sztuką.
Większość studyjnych mikrofonów kardioidalnych (ciśnieniowo-gradientowych) będzie stopniowo działać jak mikrofony ciśnieniowe koloryzując odpowiedź częstotliwościową. Nie ma na rynku lepszego mikrofonu kardioidalnego z taką odpowiedzią poza osią [off-axis].
Kompaktowe, kardioidalne mikrofony DPA są dowodem, że czystość i absolutna neutralność dźwięku nie są cechą tylko mikrofonów studyjnych, pełnowymiarowych.
Mikrofony kompaktowe zostały zaprojektowane tak, by były jak najmniej widoczne a zarazem posiadały wszystkie najważniejsze cechy jakości charakterystyczne dla mikrofonów DPA. Sprawdzą się wyśmienicie w stacjach telewizyjnych, filmach, teatrach i na koncertach. Ograniczoną wielkość, a nie zastosowanie
Zdolność do obsługi dużych wartości SPL bez zniekształceń czyni 4011C idealnym rozwiązaniem do bliskich ujęć źródeł dźwięku minimalizując przy okazji przesłuchy z innych instrumentów. W przypadku stosowania go jako mikrofon punktowy przy większej orkiestrze trudno znaleźć na rynku konkurenta. Doskonale sprawdzą się w studiach filmowych, telewizyjnych, do nagrywania offów ( głosu z poza kadru ), do nagrywania efektów dźwiękowych. Mikrofon jest w kolorze czarnym matowym co sprawia, że jest niezauważalny i nie odbija światła.
Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna,
Zasada działania: gradient ciśnienia,
Typ kapsuły: wstępnie spolaryzowana, pojemnościowa,
Pasmo przenoszenia: 20Hz do 20kHz,
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB: 40Hz do 20kHz,
Czułość nominalna ±2 dB przy1Hz: 10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa,
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważone: Typ. 18 dB(A) re. 20 µPa (maks. 20 dB(A)),
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4: Typ. 25 dB,
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]: Typ. 76 dB(A),
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]: < 1 % dla wartości szczytowej139 dB SPL peak,
Zakres dynamiki: Typ. 118 dB,
Maks. poziom SPL przed przesterem: 152 dB,
Impedancja wyjściowa: < 200 ohm,
Maksymalna długość przewodu: 100m,
Współczynnik tłumienia (CMRR): > 50 dB,
Zasilanie: 48 V Phantom power (± 4 V),
Pobór prądu: 2.8 mA,
Złącze: XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza,
Kolor: czarny mat,
Waga: 58g,
Średnica: 19 mm,
Średnica kapsuły: 19mm,
Długość: 64 mm,
Napięcie na wyjściu, RMS: >4V,
Biegunowość: +V przy Pin 2.Każda Referencyjna Standardowa kapsuła może być połączona z trzema nowymi przedwzmacniaczami zapewniając wspaniałą jakość sygnału pozbawioną szumów.
Zaprojektowana nowa elektronika - zakres dynamiki do 120 dB.
Nowa konstrukcja elektroniki jest zoptymalizowana dla kapsuł jak i dla połączeń, które umożliwiają podpięcie kabla o długości 100 metrów. Nowa elektronika umożliwia uzyskać jeszcze lepsze osiągi dla każdej wstępnie spolaryzowanej, pojemnościowej kapsuły:
CMRR.
W układzie elektronicznym CMMR (RF rejection) jest pomiędzy >60 dB i >40 dB. Inżynierowie z DPA, by polepszyć wyniki mogli dodać transformator do obwodu, ale zdecydowali nie poświęcać jakości dźwięku dla lepszych osiągów CMRR.
Najlepsza odpowiedź poza osią [off-axis] ze wszystkich mikrofonów.
W kardioidalnych mikrofonach jedyną różnicą w odpowiedzi poza osią [off axis], powinna być mniejsza czułość, a odpowiedź częstotliwościowa powinna być jak najbardziej liniowa. I to właśnie udało się osiągnąć firmie DPA - co jest nie lada sztuką.
Większość studyjnych mikrofonów kardioidalnych (ciśnieniowo-gradientowych) będzie stopniowo działać jak mikrofony ciśnieniowe koloryzując odpowiedź częstotliwościową. Nie ma na rynku lepszego mikrofonu kardioidalnego z taką odpowiedzią poza osią [off-axis].
Kompaktowe, kardioidalne mikrofony DPA są dowodem, że czystość i absolutna neutralność dźwięku nie są cechą tylko mikrofonów studyjnych, pełnowymiarowych.
Mikrofony kompaktowe zostały zaprojektowane tak, by były jak najmniej widoczne a zarazem posiadały wszystkie najważniejsze cechy jakości charakterystyczne dla mikrofonów DPA. Sprawdzą się wyśmienicie w stacjach telewizyjnych, filmach, teatrach i na koncertach. Ograniczoną wielkość, a nie zastosowanie
Zdolność do obsługi dużych wartości SPL bez zniekształceń czyni 4011C idealnym rozwiązaniem do bliskich ujęć źródeł dźwięku minimalizując przy okazji przesłuchy z innych instrumentów. W przypadku stosowania go jako mikrofon punktowy przy większej orkiestrze trudno znaleźć na rynku konkurenta. Doskonale sprawdzą się w studiach filmowych, telewizyjnych, do nagrywania offów ( głosu z poza kadru ), do nagrywania efektów dźwiękowych. Mikrofon jest w kolorze czarnym matowym co sprawia, że jest niezauważalny i nie odbija światła.
Szczegóły produktu
Gwarancja
Gwarancja producenta na 2 lata
Producent gwarantuje naprawę lub wymianę sprzętu do 24 miesięcy od daty zakupu. Skontaktuj się ze sklepem za pośrednictwem formularza reklamacji aby zamówić kuriera który odbierze sprzęt z Twojego domu.
Napisz swoją opinię
Zapytaj o produkt
Niepotwierdzona zakupem
Ocena: /5