Opis produktu
Pełna modułowość:
Trzy nowe preampy z wymiennymi kapsułami.
Każda Referencyjna Standardowa kapsuła może być połączona z trzema nowymi przedwzmacniaczami zapewniając wspaniałą jakość sygnału pozbawioną szumów.
Zaprojektowana nowa elektronika - zakres dynamiki do 120 dB.
Nowa konstrukcja elektroniki jest zoptymalizowana dla kapsuł jak i dla połączeń, które umożliwiają podpięcie kabla o długości 100 metrów. Nowa elektronika umożliwia uzyskać jeszcze lepsze osiągi dla każdej wstępnie spolaryzowanej, pojemnościowej kapsuły:
CMRR.
W układzie elektronicznym CMMR (RF rejection) jest pomiędzy >60 dB i >40 dB. Inżynierowie z DPA, by polepszyć wyniki mogli dodać transformator do obwodu, ale zdecydowali nie poświęcać jakości dźwięku dla lepszych osiągów CMRR.
Najlepsza odpowiedź poza osią [off-axis] ze wszystkich mikrofonów.
W kardioidalnych mikrofonach jedyną różnicą w odpowiedzi poza osią [off axis], powinna być mniejsza czułość, a odpowiedź częstotliwościowa powinna być jak najbardziej liniowa. I to właśnie udało się osiągnąć firmie DPA - co jest nie lada sztuką.
Większość studyjnych mikrofonów kardioidalnych (ciśnieniowo-gradientowych) będzie stopniowo działać jak mikrofony ciśnieniowe koloryzując odpowiedź częstotliwościową. Nie ma na rynku lepszego mikrofonu kardioidalnego z taką odpowiedzią poza osią [off-axis].
Pełny, potężny dźwięk z małego mikrofonu.
Wszędzie tam gdzie potrzebny jest mały i lekki mikrofon o wysokiej jakości na pewno sprawdzi się wszechstronny mikrofon DPA 4006C, który spełnia wszystkie te wymagania. Szczególnie jest popularny w parze stereo A-B i wykorzystywany jest w salach koncertowych, gdzie jakość nagrania czasami może być zagrożona przez architekturę budynku.
4006C może być montowany, zawieszany, ukrywany i w każdym położeniu stworzony czyste i transparentne nagranie. Jest idealny do zastosowań w teatrach, operach i salach koncertowych, do zastosowań filmowych oraz studyjnych. Te mikrofony również są bardzo popularne wśród muzyków do bliskiego mikrofonowania takich instrumentów jak kontrabas, trąbka i fortepian. Równocześnie są one niezastąpione na stadionach sportowych i w innych miejscach, gdzie dźwięk pochodzący od publiczności musi być zarejestrowany.
Akcesoria.
Szeroki wybór akcesoriów akustycznych, w tym korektory ciśnienia akustycznego, stożki i wymienne ochronne siatki o różnych charakterystykach pozwalają jednemu mikrofonowi zmieniać charakterystykę kierunkową oraz pasmo przenoszenia na siedem różnych sposobów. Ponadto te wszystkie akcesoria nie powodują żadnych przesunięć fazowych ani nie wprowadzają zakłóceń i zniekształceń.
Trzy nowe preampy z wymiennymi kapsułami.
Każda Referencyjna Standardowa kapsuła może być połączona z trzema nowymi przedwzmacniaczami zapewniając wspaniałą jakość sygnału pozbawioną szumów.
Zaprojektowana nowa elektronika - zakres dynamiki do 120 dB.
Nowa konstrukcja elektroniki jest zoptymalizowana dla kapsuł jak i dla połączeń, które umożliwiają podpięcie kabla o długości 100 metrów. Nowa elektronika umożliwia uzyskać jeszcze lepsze osiągi dla każdej wstępnie spolaryzowanej, pojemnościowej kapsuły:
CMRR.
W układzie elektronicznym CMMR (RF rejection) jest pomiędzy >60 dB i >40 dB. Inżynierowie z DPA, by polepszyć wyniki mogli dodać transformator do obwodu, ale zdecydowali nie poświęcać jakości dźwięku dla lepszych osiągów CMRR.
Najlepsza odpowiedź poza osią [off-axis] ze wszystkich mikrofonów.
W kardioidalnych mikrofonach jedyną różnicą w odpowiedzi poza osią [off axis], powinna być mniejsza czułość, a odpowiedź częstotliwościowa powinna być jak najbardziej liniowa. I to właśnie udało się osiągnąć firmie DPA - co jest nie lada sztuką.
Większość studyjnych mikrofonów kardioidalnych (ciśnieniowo-gradientowych) będzie stopniowo działać jak mikrofony ciśnieniowe koloryzując odpowiedź częstotliwościową. Nie ma na rynku lepszego mikrofonu kardioidalnego z taką odpowiedzią poza osią [off-axis].
Pełny, potężny dźwięk z małego mikrofonu.
Wszędzie tam gdzie potrzebny jest mały i lekki mikrofon o wysokiej jakości na pewno sprawdzi się wszechstronny mikrofon DPA 4006C, który spełnia wszystkie te wymagania. Szczególnie jest popularny w parze stereo A-B i wykorzystywany jest w salach koncertowych, gdzie jakość nagrania czasami może być zagrożona przez architekturę budynku.
4006C może być montowany, zawieszany, ukrywany i w każdym położeniu stworzony czyste i transparentne nagranie. Jest idealny do zastosowań w teatrach, operach i salach koncertowych, do zastosowań filmowych oraz studyjnych. Te mikrofony również są bardzo popularne wśród muzyków do bliskiego mikrofonowania takich instrumentów jak kontrabas, trąbka i fortepian. Równocześnie są one niezastąpione na stadionach sportowych i w innych miejscach, gdzie dźwięk pochodzący od publiczności musi być zarejestrowany.
Akcesoria.
Szeroki wybór akcesoriów akustycznych, w tym korektory ciśnienia akustycznego, stożki i wymienne ochronne siatki o różnych charakterystykach pozwalają jednemu mikrofonowi zmieniać charakterystykę kierunkową oraz pasmo przenoszenia na siedem różnych sposobów. Ponadto te wszystkie akcesoria nie powodują żadnych przesunięć fazowych ani nie wprowadzają zakłóceń i zniekształceń.
Szczegóły produktu
Gwarancja
Producent gwarantuje naprawę lub wymianę sprzętu do 24 miesięcy od daty zakupu. Skontaktuj się ze sklepem za pośrednictwem formularza reklamacji aby zamówić kuriera który odbierze sprzęt z Twojego domu.