Opis produktu
MADI do DAW
RME MADIface XT to pierwszy na świecie interfejs audio USB3 – i najmniejszy na świecie przenośny interfejs, który w tak małym formacie oferuje dostęp do setek kanałów audio.
USB 3.0 dla maksymalnej liczby kanałów
Dla najwyższej użyteczności i łączności, XT może być również używany z USB 2.0 (inter-fejs komputerowy ograniczony do 70 kanałów). Unikalny port PCI Express łączy się z zewnętrznymi kartami PCI Express oraz adapterami Thunderbolt, zapewniając wszystkie najszybsze dostępne technologie interfejsów dla maksymalnej liczby kanałów i najniższej latencji w jednym urządzeniu.
Aby połączyć najpełniejszy zestaw wejść/wyjść do użytku na żywo lub w studiu, w zestawie znajdują się dwa cyfrowo sterowane przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe wysokiej klasy, dwa zbalansowane wyjścia liniowe oraz jedno stereofoniczne wyjście słuchawkowe. Peł-na praca w trybie samodzielnym z zdalnym sterowaniem przez MADI oraz TotalMix FX do nieograniczonego miksowania, routingu i przetwarzania otwiera nieskończony świat możliwych zastosowań.
Cechy
RME MADIface XT potrafi przesyłać dane audio cyfrowe bezpośrednio do komputera z do-wolnego urządzenia wyposażonego w interfejs MADI. Źródła analogowe mogą być podłączone do stereofonicznego wejścia analogowego, a dwa stereofoniczne wyjścia analogowe zapewniają pełną łączność monitorującą. Instalacja jest prosta, nawet dla niewprawnego użytkownika, dzięki najnowszej technologii Plug and Play. Liczne unikalne funkcje i dobrze przemyślane dialogi konfiguracji stawiają MADIface XT na samym szczycie zakresu cyfro-wych interfejsów audio.
Przedni panel MADIface XT ma 2 wejścia liniowo-mikrofonowe XLR/TRS, stereofoniczne wyjście liniowe/słuchawkowe, dwa pokrętła z funkcją nacisku, cztery przyciski menu, kolo-rowy wyświetlacz graficzny oraz sześć diod statusowych.
WEJŚCIA MIC/LINE
Złącza combo Neutrik dwóch wejść Mic/Line zapewniają połączenia XLR i 6,3 mm / 1/4″ TRS. Posiadają diody LED dla sygnału (SIG), przeciążenia (Clip) oraz zasilania fantomowego (48V).
WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE Kanały 3/4 zasilają wyjście słuchawkowe, które działa rów-nież jako wysokiej jakości niezbalansowane wyjście liniowe.
WYŚWIETLACZ
Główny ekran wyświetlacza (Global Level Meters) pokazuje bieżący stan trybu interfejsu (PCIe pomarańczowy, USB 2 żółty, USB 3 niebieski), stan synchronizacji wejść MADI i AES oraz dane MIDI przychodzące i wychodzące.
Cztery przyciski, dwa pokrętła (1 i 2), wysoce rozdzielczy i czytelny kolorowy wyświetlacz oraz dobrze przemyślana struktura menu umożliwiają użytkownikowi szybkie zmienianie i konfigurowanie ustawień urządzenia bez potrzeby używania komputera. Notatki pomocnicze i wyraźne znaczniki na wyświetlaczu prowadzą użytkownika przez wszystkie funkcje. Po-krętła 1 i 2 ustawiają bezpośrednio na urządzeniu głośność monitorowania tylnego i przed-niego wyjścia.
Tylny panel MADIface XT posiada dwa zbalansowane wyjścia analogowe, wejście/wyjście Word Clock, wejście/wyjście MADI koncentryczne, dwa wejścia/wyjścia MADI optyczne, port USB 3 (zgodny z USB 2), złącze PCI Express, wejście/wyjście MIDI/AES, gniazdo zasi-lania oraz wyłącznik zasilania.
Zbalansowane wyjścia liniowe. 2 zbalansowane wyjścia analogowe poprzez XLR. Word Clock I/O. BNC. W menu Opcje – Zegar, wejście może być ustawione na zakończenie rezy-stancją 75 omów. MADI I/O koncentryczne: Standardowe koncentryczne porty MADI. MA-DI I/O optyczne: 2 x standardowe optyczne porty MADI. Zdalne sterowanie. Mini-DIN. Złą-cze dla opcjonalnych pilotów z funkcjami Volume, Store, Dim i Recall. MIDI I/O oraz AES/EBU I/O. Złącze D-sub dla dołączonego kabla breakout z XLR dla wejść/wyjść AES oraz 5-pinowego DIN dla wejść/wyjść MIDI. USB 3.0. Gniazdo USB do połączenia z kompu-terem. Zasilanie przez USB nie jest obsługiwane. Zgodny z USB 2.0. PCI Express. Ze-wnętrzne złącze PCI Express dla standardowych kabli Molex E-PCIe. POWER (przełącznik): Włącza i wyłącza MADIface XT. Gniazdo do połączenia zasilania. Typ gniazda z blokadą pasuje do złącza DC z blokadą na dołączonym zasilaczu. Po włożeniu złącza ostrożnie prze-kręć je, aby zablokować.
Dołączony zasilacz wysokiej wydajności z trybem przełączania działa w zakresie od 100V do 240V AC. Jest zabezpieczony przed zwarciem, posiada zintegrowany filtr liniowy, jest w pełni regulowany przeciwko wahaniom napięcia i tłumi zakłócenia z sieci.
TotalMix FX
Miksowanie/Routing z najwyższymi funkcjami do pracy w studiu i na żywo. Od 2001 roku TotalMix dodał nieograniczone routowanie i miksowanie do interfejsów audio RME. Jego unikalna zdolność do tworzenia tak wielu niezależnych submixów, ile jest dostępnych kanałów wyjściowych, uczyniła go najbardziej elastycznym i potężnym mikse-rem tego rodzaju.
DigiCheck
Tajna broń do pomiarów audio w wysokiej rozdzielczości. Interfejsy audio RME nie tylko zapewniają profesjonalny interfejs audio cyfrowego, ale także darmowe na-rzędzie oprogramowania: DigiCheck, do mierzenia, testowania, pomiaru i analizowania cyfrowych strumieni audio.
SPECYFIKACJA
MADIface XT II AD, Mikrofon/Linia 1-2 Wejście: XLR, elektronicznie zbalansowane Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 3,3 kOhm Stosunek sygnału do szumu (SNR): 116 dB (AES17), 118,5 dBA Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,8 kHz Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 3 Hz – 45,2 kHz Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 89 kHz Filtr: Short Delay Sharp, opóźnienie 5 / 5 / 6 próbek THD: < -110 dB, < 0,00032 % THD+N: < -104 dB, < 0,00063 % Separacja kanałów: > 110 dB Zakres wzmocnienia: 75 dB Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 0 dB: +18 dBu Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 75 dB: -57 dBu Dioda LED CLIP: 0 dBFS Dioda LED SIG: -60 dBFS
AD, TRS
Jak Mikrofon/Linia 1-2: Wejście: gniazdo 6,3 mm TRS, zbalansowane Impedancja wejściowa: 6,6 kOhm zbalansowane, 3,3 kOhm niezbalansowane Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 0 dB: +24 dBu 4o
Szczegóły produktu
Gwarancja
Producent gwarantuje naprawę lub wymianę sprzętu do 24 miesięcy od daty zakupu. Skontaktuj się ze sklepem za pośrednictwem formularza reklamacji aby zamówić kuriera który odbierze sprzęt z Twojego domu.