FAQ - najczęstsze pytania


Oto lista najczęściej pojawiających się pytań wraz z odpowiedziami na nie.

1. Z jakim bankiem współpracujecie i jak mogę "wziąć" kredyt?

Współpracujemy z Santander Consumer Bank oraz z Credit Agricole.
Obsługujemy systemy ratalne w salonach stacjonarnych oraz w e-sklepie.

2. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Wszystko jest uzależnione od dostępności towaru. Sprzęt, który posiadamy na swoim magazynie wysyłany jest w przeciągu 1-2 dni, wymagający zamówienia ok. 3-7 dni chyba, że wystąpią z nim problemy. O terminie realizacji informujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie.

3. Jak są wysyłane paczki?

Sprzęt wysyłany jest firmą kurierską DPD oraz InPost i jego doręczenie w większości miejsc w Polsce następuje dnia kolejnego od wysłania. Mniejsze gabarytowo paczki możemy wysłać przy pomocy Poczty Polskiej (przesyłka dociera zwykle w ciągu 48 godzin) lub wysyłamy do Paczkomatów InPost.

4. Na ile udzielane są gwarancje?

Na wszystkie produkty udzielona zostaje gwarancja Door-To-Door na okres min. 24 miesięcy.
Gwarancja jest realizowana na podstawie dowodu zakupu (paragon, faktura). Część asortymentu ma przedłużoną gwarancję nawet do 10 lat (po zarejestrowaniu produktu).

5. Gdzie mogę realizować naprawę gwarancyjną?

Wszelkie naprawy realizowane są przed autoryzowane punkty serwisowe. W przypadku usterki należy skontaktować się z nami w celu ustalenia terminu i adresu odbioru. Zostanie nadany kurier, który dostarczy przesyłkę bezpośrednio ze wskazanego adresu do serwisu na nasz koszt.

6. Mam problem ze złożeniem zamówienia. Jak to mogę zrobić?

Chętnie pomożemy. Instrukcja znajduję się tutaj. Jesteśmy do Waszej dyspocyzji telefonicznej - 503 37 00 00.

7. Czy ceny na stronie to ceny brutto?

Tak, ceny te zawierają podatek VAT.

8. Czy są to ceny detaliczne? I czy mogą u Was zamawiać osoby prywatne?

Tak, są to ceny detaliczne i osoby takie mogą u nas składać zamówienia.

9. Ile kosztuje wysyłka?

W przypadku zakupu na kwotę powyżej 149 zł nasza firma pokrywa koszty wysyłki. Sprawdź szczegóły: Wysyłka.

10. Czy ceny w salonach stacjonarnych są takie same jak w e-sklepie?

Ceny w Salonach stacjonarnych mogą różnić się od tych widniejących na stronie e-sklepu. Ze względu na różnice w cenach z różnych dostaw, ceny w oddziałach stacjonarnych mogą się różnić od tych publikowanych na stronie.