Zaproponowana przez firmę najnowsza linia interfejsów IONIX charakteryzuje się przede wszystkim kompaktową konstrukcją, którą bez problemu można wkomponować w wolną przestrzeń pomiędzy monitorem a klawiaturą. Każdy z trzech modeli posiada preampy zaprojektowane przez firmę DBX. Obecny na pokładzie włącznik zasilania Phantom +48V umożliwia podłączenie mikrofonów pojemnościowych. Najprostszy IONIX U22 posiada dwa wejścia mikrofonowo-liniowe typu combo, stereofoniczne wyjście (2 x TRS 1/4”), wejście wysoko impedancyjne HI-Z, wyjście słuchawkowe (1/4”) oraz we/wy MIDI. Lexicon IONIX U42S posiada więcej wejść, bo cztery mikrofonowo-liniowe oraz dodatkowo dwa wejścia S/PDIF. Najwyższy model IONIX U82S posiada już osiem preampów. Zarówno U42S jak i U82S posiadają po dwa wejścia instrumentalne oraz po dwa wyjścia słuchawkowe (1/4”). Specjalnie zaprojektowana obudowa umożliwia łatwy dostęp do wszystkich manipulatorów. Producent zadbał też o bogate wyposażenie software'owe. W pudełku każdego z interfejsów znajdziemy sekwenser Steinberg Cubase LE4 (dla platform PC oraz Mac), wirtualny sampler Toontrack EZdrummer Lite oraz reverb w formie wtyczki VST/AU - Lexicon Pantheon II. Naturalnie interfejsy działają pod kontrolą systemów Windows i Mac OS X.
- Nowy zintegrowany system rejestracji audio.
- - połączenie USB 2.0 dla DAW 480Mbps
- - cząstotliwość 44,1 - 96 kHz dla 24 bitów
- -wejścia/wyjścia: 1/4" jack i XLR na panelu przednim i tylnym dla sygnału MIC i LINE
- - wyjście Jack 1/4" Stereo dla sumy
- - ultra niskoszumowe preampy DBX
- - wsparcie dla platform WIN oraz MAC
- - zasilanie +48V dla każdej pary wejść
- - wskażnik LED dla każdego kanału
- - wyjście słuchawkowe
- - MIDI IN/OUT
- - zerowa latencja w torze odsłuchowym
- - zerowa latencja dla sterownikow ASIO
- - plu-in pogłosowy Pantheon II VST/AU
- - azwiera programy: Cubase LE4, Tonetrack, EZdrummer Lite
- Combi-jack Analog Inputs :4
- Simult. Recording Sources :6
- Microphone Preamps :4
- Hi-Z Instrument Inputs :2
- S/PDIF Yes
- MIDI Yes
- Headphone Connections :2
- 1/4" TRS Analog Outputs :2
- Microphone Inputs Female XLR Pin 2 Hot
- Input Impedance: 3k Ω balanced
- Phantom Power :+48 Volts
- Maximum gain :+55 dB
- E.I.N. (at max gain): -127 dB @ 55dB gain typical (150O source): -130 dB @ 55dB gain typical A-weighted (150O source)
- Maximum Input Level :+8 dBu
- Frequency Response :+/-1.5 dB, 20Hz - 20kHz
- THD+N <0.02%, 20Hz - 20kHz, <0.002%, 1kHz, -6 dBu
- Line In puts :1/4” TRS balanced or unbalanced
- Input Impedance: 20k Ω balanced, 13k Ω unbalanced
- Maximum Input Level: +18 dBu
- Frequency Response: +/-1.5 dB, 20Hz - 20kHz
- THD+N: <0.02%, 20Hz - 20kHz, <0.002%, 1kHz, +18 dBu
- Instrument Input :1/4" TS unbalanced
- Input Impedance: :1M Ω
- Maximum Input Level :+10 dBu
- Frequency Response :+/-2.5 dB, 20Hz - 20kHz
- THD+N: <0.08%, 1kHz, +4 dBu
- Line Outputs :1/4” TRS balanced or unbalanced
- Level :+18 dBu maximum
- Impedance :32 Ω Balanced, 16 Ω Unbalanced
- Headphone Output: 1/4” stereo jack 250mW per channel at 50O
- MIDI Interface: 5 pin DIN connectors for MIDI in and MIDI out
- Sample Rate: 44.1, 48, 88.2, or 96 kHz (determined by computer application)
- Dynamic Range: A/D (24 Bit) 108 dB typical, A-weighted, 20Hz - 20kHz
- Dynamic Range D/A (24 Bit) 110 dB typical, A-weighted, 20Hz - 20kHz
- Dynamic Range A/D/A (24 Bit) 106 dB typical, A-weighted, 20Hz - 20kHz
- Power Requirements Power adaptors available for 100 – 240 VAC, 50/60 Hz, 15 Watts