Zobacz: NASZA OFERTA PRDUKTÓW SONTRONICS
Produkty Sontronics są znane i cenione za swoją niezawodność i trwałość, dlatego jako jedyna marka na świecie, udostępniają dożywotnią gwarancję na swoje mikrofony!
Wszystkie produkty Sontronics (mikrofony + kapsuły OMNI oraz HYPER, popfiltr ST-POP, czy akcesorium ST-PAD/Phase) pokryte są standardową – 2-letnią gwarancją producenta. Jednak Sontronics na swoje mikrofony oferuje przedłużenie gwarancji na dożywotnią, jeżeli zarejestrujesz swój nowy mikrofon w ciągu 30 dni od zakupu.
Dożywotnia gwarancja pokrywa pierwszego właściciela mikrofonu (kiedy został zakupiony w autoryzowanym sklepie) przeciwko jakimkolwiek problemom (które na szczęście występują bardzo rzadko!) związanym z błędami w produkcji, czy wadliwością komponentów.
Jeżeli odkryłeś jakiś problem związany z mikrofonem, skontaktuj się z lokalnym dystrybutorem – z nami (Audiotech) – lub bezpośrednio z firmą Sontronics, a otrzymasz informacje w jaki sposób odesłać mikrofon w celu rozpoznania usterki i naprawy. Mikrofon zostanie sprawdzony i jeżeli usterka będzie wynikać z błędu pokrytego gwarancją, bądź nie, zostaniesz o tym poinformowany/a i mikrofon zostanie zreperowany, lub otrzymasz informacje o ewentualnym koszcie.
Wiemy, że wypadki się zdarzają, dlatego jeżeli coś przydarzyło się twojemu mikrofonowi, pozwól nam pomóc. Skontaktuj się z nami i opisz problem. Czasami będziemy w stanie momentalnie rozwiązać problem (telefonicznie bądź mailowo), jednak w większości przypadków będziemy prosili o podesłanie mikrofonu. Pamiętaj jednak, że jakakolwiek próba naprawy, bądź otworzenia mikrofonu samemu, spowoduje utratę gwarancji, dlatego skontaktuj się najpierw z nami!
Jak stwierdzono w podręczniku użytkownika dołączonym do każdego z mikrofonów wstęgowych Sontronics (Sigma, Delta, Apollo), wstęgi zużywają się przez cały okres ich użytkowania, więc nie są objęte dożywotnią gwarancją. Ze wstęgami jest jak z oponami samochodowymi: w zależności jak często używasz samochodu (mikrofonu) i jak mocno go eksploatujesz, tak często twoje opony (wstęgi) wymagają wymiany.
Jeśli przypadkowo uszkodzisz wstęgę (na przykład umieszczając ją zbyt blisko źródła o wysokim SPL) lub jeśli zauważysz, że dźwięk mikrofonu zmienił się w czasie z powodu rozciągnięcia wstęgi, możemy przeprowadzić wymianę wstęgi.
Mikrofony lampowe jak np. ARIA są wyposażone we własne zasilanie, więc nie wymagają zasilania fantomowego. Jak podano w instrukcji obsługi dostarczonej wraz z mikrofonem, należy upewnić się, że zasilanie fantomowe jest wyłączone na dowolnym urządzeniu (interfejsie, mikserze, karcie dźwiękowej) używanym w tym samym łańcuchu audio. Zazwyczaj można to zrobić za pomocą przełącznika lub przycisku na samym urządzeniu, ale czasami należy go wyłączyć w oprogramowaniu kontrolnym. Dopuszczenie zasilania fantomowego do mikrofonu lampowego z zasilaczem grozi uszkodzeniem lampy i innych elementów wewnątrz mikrofonu, co spowoduje utratę gwarancji, ale przede wszystkim może zrobić krzywdę, dlatego należy uważać!
Jeśli używasz mikrofonu z zewnętrznym źródłem zasilania (lub Sontronicsowym przedwzmacniaczem SONORA 2), musisz upewnić się, że wybrałeś odpowiednią opcję napięcia dla swojego kraju. Nieprzestrzeganie tego może spowodować poważne uszkodzenie mikrofonu i spowoduje także unieważnienie gwarancji!
Zobacz: NASZA OFERTA PRDUKTÓW SONTRONICS
Aby przedłużyć swoją 2-letnią gwarancję do dożywotniej gwarancji Sontronics, musisz podesłać maila na adres – warranty@sontronics.com – w ciągu 30 dni od daty zakupu i podać następujące dane:
Otrzymasz mail zwrotny w ciągu 48 godzin, który potwierdzi aktywację dożywotniej gwarancji.
Więcej informacji a propos gwarancji na stronie producenta >>>TUTAJ!<<<
Nie zastanawiaj się i wydłuż swoją gwarancję już dziś!
Zobacz: NASZA OFERTA PRDUKTÓW SONTRONICS