1. Czy istnieje możliwość wysyłki kurierem?
    Tak. Przy składaniu zamówienia istnieje możliwość wyboru sposobu wysyłki (Poczta Polska lub Firma Kurierska "Siódemka").
  2. Ile zapłacę za przesyłkę?
    Koszty transportu w naszym sklepie pokazuje poniższa tabela.
    Tabela kosztów wysyłki (POLSKA)
        Forma wysyłki
        Poczta Polska Wysyłka Kurierska
    Formy płatności Pobranie14 PLN* 15 PLN*
    Przedpłata /
    Płatności elektroniczne
    10 PLN** 12 PLN**
    * Przy zamówieniach na kwotę powyżej 300PLN wysyłka GRATIS!
    ** Przy zamówieniach na kwotę powyżej 250PLN wysyłka GRATIS!

    Wysyłka zamówień na kwotę poniżej 30PLN kosztuje 20PLN
  3. W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
    Zamówienie można anulowac kontaktując się z nami za pomocą e-maila lub telefonicznie
  4. Zamówiłem zły rozmiar - Czy mogę wymienić zakupiony towar na inny rozmiar?
    Wymiana - możliwa jest w ciągu 10 dni od daty wydania towaru. Towar podlega wymianie tylko w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z nieusuniętymi metkami i kartonikami. Towar należy odesłać (na koszt klienta) na adres Sklep METRO, pl. Łuczkowskiego 7, 22-100 Chełm wraz z dokumentem sprzedaży, oraz czytelnie wypełnionym "formularzem wymiany towaru" dostępnym tutaj.
  5. Towar jest wadliwy. Co mam robić?
    Reklamacje - w razie wystąpienia uszkodzeń, odbarwień, lub innych wad wynikających z winy producenta, towar należy odesłać (na koszt klienta) na adres Sklep METRO, pl. Łuczkowskiego 7, 22-100 Chełm wraz z czytelnie wypełnionym "zgłoszeniem reklamacyjnym" (do pobrania tutaj), oraz załączonym dokumentem sprzedaży. Reklamację rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r." (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176).
  6. Towar nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?
    Zwroty - każdy towar zakupiony w naszym sklepie może zostać zwrócony w ciągu 10 dni od daty wydania towaru. Towar podlega zwrotowi tylko w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z nieusuniętymi metkami, kartonikami, itd. Towar odesłać należy (na koszt klienta) na adres Sklep METRO, pl. Łuczkowskiego 7, 22-100 Chełm wraz z dowodem sprzedaży, oraz czytelnie wypełnionym "formularzem zwrotu towaru" dostępnym tutaj. [Podstawa prawna: Art.7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)]